Reklamy AdWords

Pierwszy wynik ?

Pierwsza pozycja w Google? Możesz tam być!

Pierwsze pozycje w wyszukiwarce Google są naprawdę możliwe do osiągnięcia. Nie ważna jest trudność słowa kluczowego. Dodatkowo nie potrzeba na to długiego okresu czasu. Wystarczy odpowiednio dobrana forma reklamy, czyli kampania adwords , inaczej nazywana kampanią lików sponsorowanych. Prawidłowo stworzona reklama uwzględniająca coraz większe ograniczenia i standardy wyszukiwarki oraz odpowiednie jej skierowanie na konkretne miejsce w serwisie da ci możliwość wyprzedzenia konkurencji, zdobycia pierwszego miejsca wśród linków sponsorowanych, a dalej idąc możliwość pozyskania nowych klientów w każdej branży.

Adwords, a pozycjonowanie

Przewaga kampanii adwords w porównaniu z pozycjonowaniem w wynikach naturalnych?

1. Możliwość szybkiego wypromowania strony nawet po bardzo konkurencyjnych frazach. W przypadku pozycjonowania nigdy nie mamy 100% pewności czy dana trudna fraza kiedykolwiek wejdzie do TOP10 o pierwsze trójce nie wspominając. Wynika z tego, że dla trudnych i konkurencyjnych fraz często jest to jedyne wyjście.

2. Brak jakiejkolwiek czasowej umowy, czego raczej nie wynegocjujemy u większości firm zajmujących się pozycjonowaniem.

3. Możliwość szybkiej reakcji na wyniki tj. zamiany słów kluczowych, treści reklamy, dostosowania strony www, lub po prostu wyłączenia kampani. W przypadku pozycjonowania najczęściej wiąże nas długotrwała umowa i wg jej zapisów nie możemy zmienić zarówno fraz źle wybranych przed jej podpisaniem jak również firmy pozycjonerskiej, która pomagała w ich wyborze czy też obiecywała nam złote góry.

4. Dokładne targetowanie reklamy, skierowanie na dany region kraju, województwo, a nawet miasto co powinny docenić szczególnie firmy działające lokalnie. Dodatkowo mamy możliwość ustalenia godziny wyświetlania, wyboru użytkowników telefonów komórkowych, internautów posługujących się konkretnym językiem czy szukającym w konkretnym kraju.